torsdag 1. september 2011

Ferdig med huset og klar for.. Hva?


Jeg mener jo at siden jeg er ferdig med huset og har nå bodd her i over 2år, så er det på tide å bruke denne sida til noe annet. MEn er ikke sikker på hva. Gidder ikke ta bilder av alt tror jeg.
Men kan jo nevne i forbifarten at jeg har begynt e nytt og bedre liv. I matveien vel og merke.

Begynte 17 januar 2011, kutta all kola og sjokolade, samt mine elskede hamburgere og pizzaer :( Savner dem fremdeles...


Og nå 1 september, vel på mandag 29 januar hadde jeg altså fjernet 29,7 kg fett og høyst sannsynlig muskler, fra kroppen!!! Ja jeg skryter av meg selv! Dette er såååå bra jobba, at jeg fortjener helt sikkert en stor gevinst i Lotto på lørdag, om jeg husker å levere kupongen... :)

Og nå tenker du: Hvordan klarte DU det??!?
Jo nå skal du høre, hehe. Jeg bare meldte meg inn i vektklubben til VG :o Og de sa jeg skulle holde meg til en viss mengde kalorier og notere alt jeg putta i munnen i dagboken på nett, og vips nesten 8 mnd senere og 29,7 kilo borte!

Det må jo være mer, tenker du kanskje? Men nei, ikke for meg. Jeg har ingen sykdom som holder meg fet så da er det faktisk så enkelt. Burde vel nesten finne et bilde i arkivet nå for å vise?


Ojojoj...Too much Leia... hahaha uffameg men sånn så jeg altså ut på karneval. Nå er det litt bedre da.

Ja her var jeg nå i sommer. Har til og med fått meg det de andre kaller "midje"... Og har vel mista ca 5 kg til og de vises ikke noe mer den dette tenker jeg.

Og hvrfor jeg sladder meg, vel det kan jo hende at noen faktisk leser dette.... God kveld :)

Ingen kommentarer: