mandag 5. september 2011

Mandag...

Etter en mildt sagt svært fuktig lørdagskveld og natt på byen ble det selvfølgelig pluss på vekta idag. Men motet svikter ikke ennå .

Det som er kjedelig er at jeg er med i en Biggest loser utfordring og denne uka så var det jo første veiing så jeg regner med at jeg ryker ut... Jaja får satse på det de kaller et wildcard som gir meg sjansen til å komme med i finalen dersom jeg har høyest prosenttap av de som har røket ut.

Men over til noe enda flauere. Jeg har da altså i min forfenglighet prøvd å ta bilde av med selv... i beruset tilstand.







Her blir min dobbelt hake fremhevet med en hjelpsom hånd...


Og kommentert at slik må jeg ikke ta bilder.


Egentlig ikke noe særlig bedre resultat menjeg er nå hvertfall glad :p



Ja det er utydelig, men jeg er da en elendig fotograf og hvertfall når jeg skal holde telefonen, trykke på en knapp samtidig som jeg prøver mitt beste for ikke stikke tunga ut mellom tennene for å holde telefonen i ro...

Ingen kommentarer: