onsdag 23. november 2011

Jaffa Cakes

Jaffa Cakes så ut som å være en god ide. Fant en oppskrift på Marias Salt og Søt, og det så jo enkelt å greit ut. Så jeg satte igang... Gikk jo greit med geleen, satte den til kjøling utenfor på terrassen, begynte baking av bunnen, minner veldig mye om vanlig sukkerbunn. Tror det kanskje er det og, har aldri laget det før.


Brukte glass til å lage rundinger og delte kakerundingene i to da jeg synes de var for tykke. Smeltet mørk sjokolade og helte over. resultatet er jo ikke helt flott men mannen likte de hvertfall og det var jo det som var meningen. Tidsmessig tok dette med sjokoladen lang tid og jeg er glad jeg ikke hadde flere enn de 25 jeg hadde.... dersom det er flere igjen til helgen blir dette en del av desserten til familieselskapet :) 


Ingen kommentarer: