mandag 23. januar 2012

RAK - Regional avtale konferanse med NITO!!

 I helga var jeg på Stord Hotell sammen med flotte NITO medlemmer. Vi var samlet for den årlige RAKen.
Har derfor tatt noen bilder fra middagen etter en hel dag med informasjon om både olje og gass fremtiden til Norge.





Mmmm til middag fikk vi først aspargessuppe som var nydelig, etterpå fikk vi mør indrefilet og til slutt som en søt avslutning på middagen, en vidunderlig Panna Cotta!

Og selvfølgelig hører det til alle gode middagen rødvin til hovedrett og hvitvin til forrett.  Mmmm den var god, og nei jeg får aldri med meg hvilken vin dette var, men den passet utrolig godt sammen med maten :)


 Noen bilder fra middagen, ikke lett å ta bilder når jeg ikke klarer å holde telefonen i ro...

  
Meg og min sidemann. 

Og her fortelle Øyvind Kyrkjebø en vits. Morsomt å se han igjen etter vi har tatt Prosesskurs 1,2 og 3 sammen. angrer på at jeg ikke tok masse bilder derfra også, får huske det til neste kurs :)

Ingen kommentarer: