onsdag 21. desember 2011

Oioioi

 Alle vet kanskje ikke dette , men har dervet med livstilsendring i nesten 1 år nå. Startet opp 17 januar 2011. Grunnen til oppstarten akkurat den dagen var at jeg og familien ble invitert på ferie til 'USA, drømmeferien!!

Vel som  alle andre mennesker med "stor beinbygning", så veide jeg jo en del, hele 110 kilo...  
Jeg meldte meg derfor inn i VGs vektklubb og den har vært helt suveren for meg. Matdagbok der jeg kan legge inn alt, også nye ting som ikke var der fra før, kunnsskap om mat, trening, og flotte mennesker som motiverer og støtter gjennom en lang prosess. Jada vet det høres ut som reklame, men sånn har det altså vært. Så nå kan jeg endelig legge ut bilder av meg selv og sammenligne hva som var og hva som ER.

Etter 40 kg med mindre fett så begynner jeg å nærme meg målet. 
Nå skal bare musklene på plass så kan jeg ønske sommeren velkommen.

Før:


Etter:

Lurer du på hvordan jeg har klart dette?
Joda nå skal du høre :) Jeg spiser! Frokost, lunsj, middag og kvelds. Nyter Cappucino med søtningsmiddel og teller kalorier. Jeg vet at dersom jeg spiser feil mat vil jeg ikke gå ned som jeg har gjort og det stopper meg i fra å spise den sjokoladen som ligger på pauserommet på jobb, eller kakene nå i jula. Liker egentlig ikke kaker heller da. Min last var mer av sorten middag til hvert måltid og en prsjon lignet mer på 3-4 porsjoner. Colaen var min bestevenn og den kastet jeg på døra den 17 januar 2011, sammen med 6-7 sukkerbiter i cappucinoen...

Vel dersom du ønsker å spørre om noe så svarer jeg gjerne! Men hva synes du da?Om bildene...

God Jul!

7 kommentarer:

Anonym sa...

WOW! Så utrolig flink du har vært :) det der er min drøm. Å kunne se på bilde av meg når jeg veide 109 kg, for så å se et nytt bilde 40 kg mindre. Håper jeg får oppleve den dagen snart, selv om det føles veldig fjernt akkurat nå..

Tove sa...

Tusen takk! Det er skikkelig rart å se hvordan jeg så ut. Er glad for at det er nå bak meg. Og dagen kommer dersom du jobber mot målet. Ha en flott jul :)

Anonym sa...

Du har virkelig gjort noe med drømmen din! - og stått på. Det gjør seg ikke selv! Gratulerer med strålende resultat!

Tonio

Anonym sa...

Du har vært ufattelig flink! Man kan nesten ikke se at det er samme jenta på de to bildene.
Gratulerer med en helt fantastisk innsats dette året. Tenk å kunne oppnå et mål man har satt seg!


LenaC

Tove sa...

Tusen takk Tonio og LenaC, håper jeg når målet i januar men tror kanskje det vil var ut i februar. Skal jo ut å kjøpe meg muskler nå etter nyttår, satser på at de på treningsenteret kan hjelpe meg der.:)

Brita sa...

Skikkelig wow-effekt på bildene! Som LeneC sier så kan man knapt se at det er samme person. Tøffeste stilen på før-bildet, må jo få lov til å si det, men du er mye mer feminin på etter-bildet ("etter" hva da? "NÅ-bildet" tenker jeg vi sier).

Klem :-)

Unknown sa...

Helle min du har vært flink, er flink :) Jeg blir litt giret kjenner jeg... det er nok bare å gjøre, ikke vits å tenke for mye på sån burde burde helen tiden :)Håper jeg kan få til like gode resultater, det trengs skjønner du... Kanskje jeg må ta en tur å se i det nye hset ditt også, vi holder på å bygge nå (i Grinde)... alltid på jakt etter ideer :)