mandag 5. mars 2012

Burger! NAM!

I dag fikk jeg utrolig lyst på hamburger, og selvfølgelig kan jeg ikke gå på nærmeste burgershappe og velge meg en meny. Jeg må jo ha noe grovt brød og litt kontroll om hva som skal i den.

Så til denne burgeren trenger du:

2 stk Polar Ekstreme brød
Litt rød løk
Salat
Rødbeter, søt type
Litt hvitløksdressing og rømmedressing
Dijon sennep
100 gram karbonadedeig
100 gram kjøttdeig

varm brødene i ovnen på varmluft så blir de litt sprø.   Bland kjøttdeigene og ha i favorittkrydder. Jeg hadde pepper, salt, chillipulver, løkpulver, hvitløkspulver og litt hamburger blandingskrydder. Lag to avlange burgere som passer til brødet og stek dem.


 Legg burgeren på brødet med salat og greier. Lag for lag har jeg:
Dijon sennep på bunnene.
Salaten
Dressing
Rødbeter
Løk


Nå kan du nyte!

Ingen kommentarer: